طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

عشق زندگی من

ای.......

1392/9/21 2:14
نویسنده : مامان الناز
208 بازدید
اشتراک گذاری

خواستم مستقیما اسمت رو بیاورم و از کاری که کردی و تهمتی که زدی بگویم اما دیدم که شاید این کار دلم رو الان آروم کنه اما پرونده ام رو برای دنیای دیگه سیاه میکنه این شد که میگویم:

دل شکستهسلام دوست قدیمیدل شکسته

خطابت کردم دوست با اینکه میدانم از هزار دشمن بدتری...شیطان

خواستم دنیای مجازی رو ترک کنم ٨٠ درصد به خاطر وجود توی دوست...تویی که همیشه با بازی با کلمات از انسانیت و دوست داشتن مینویسیمتفکر

با کلمات بازی نکن معنای آنها رو درک کن،اگر وقتی مینوشتی معنای تک تک آن کلمات رو باور داشتی هیچگاه نمیشدی اینی که الان هستی(یه به ظاهر انسان)افسوسمنتظر

خوب بلدی بازی با دل مردم را همچون بازی با کلمات.....آخعصبانی

به ظاهر دوستم در دنیای واقعی با کسایی چون تو زیاد درگیریم،بگذار در دنیای مجازی راحت باشیم...ناراحت

اینقدر گدای محبتی که برای بدست آوردنش به دیگران تهمت میزنی؟؟؟؟تعجب

خانه مجازی من جایی برای ابهام نداشت،کسی رو به اجبار اینجا نیاورده بودم که تو داری واسه دور کردنشون بال بال میزنی...خنثی

من هستم و یک آرشیو پیوند ١٠-١٢نفره،چشم دیدن اینها رو هم نداری؟؟؟بیا برای تویولافسوس

برو به آرشیو ٥٠-٦٠ نفره وبلاگ پر از دروغ و ابهامت اضافه کن...سبزآخ

خواستم برم اما حال که میدانم بودنم به دل همچون تویی آتش میزند میمانم تا مرهمی باشم بر دلهای بیخبری که آتش زدیخیال باطل

پ ن:از این به بعد مطالب وبم رمز دار میشه،به محض گذاشتن اولین پست رمز و به دوستان میدمبه من زنگ بزن

پ ن:عزیزان دیگه درخواست رمز نفرمایید چون اصلا حاضر به دادنش نیستممشغول تلفن

دوستانه نوشت:در انتخاب دوست حتی در دنیای مجازی دقت کنیدیول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
21 آذر 92 1:29
افرین مامان بهترین کار و کردی من یکبار وبلاگم و حذف کردم اما حالا پشیمونم خدا همه را از دست ادمهای انسان نما نجات بده
مامان الناز
پاسخ
آمییییییین
مامان محیا
21 آذر 92 3:19
الناز جون به خدا نفهمیدم چی شده؟کی بهت تهمت زده ؟اصلا چرازده؟
مامان الناز
پاسخ
ارزش نداره بخوام در موردش بگم
مامان تینا و رایان
21 آذر 92 4:10
جناب ظریف نمرتون بیست-ساعت کامنتم رو نگاه کن؟ نگرانت بودم نصفه شبی اومدم ببینم چیزی پست کردی یا نه-بهترین تصمیم همینه قرار نیست ما به هر بادی از سمت دوست نماها خونه مجازی بچه هامونو ترک کنیم-یه جمله قشنگی هست که میگه به آنهایی که پشت سرتان حرف میزنند اعتنا نکنید چون آنها به همانجا تعلق دارند دقیقا " پشت سرتان "
مامان الناز
پاسخ
عزيزم.مرسي كه بهم اينقدر محبت داري
1
21 آذر 92 9:38
سلام.راستش ترسیدم تو قسمت نام بنویسم یک دوست.گفتم با این متنی که نوشتی الان چنتا فحش هم نثارم میکنی.ولی انکه در انتخاب دوست باید دقت کرد خوب یه امر طبیعی هست.و هر کس میدونه اگر دقت نکنه به زندگیش ضربه میخوره.
مامان الناز
پاسخ
يعني اينقدر بي فرهنگميك دوست محترم متاسفانه برخي رفتارها تو دنياي مجازي آدم وادار ميكنه به برخوردهاي تند
الهام مامان محیا
21 آذر 92 10:16
الناز جون بابت پمادی که برای پای محیا از داروخونه پرسیدی یه دنیا سپاسگذارم امیدوارم گره های زندگی ات به ردیف باز بشه. اینم از طرف محیا برای خاله النازش
مامان پارساجونی
21 آذر 92 10:33
قربونت برم النازم آفرین دختر خوب و ظریفبهترین تصمیم رو گرفتی هرچند که مطمئن بودم همین کا رو میکنی تو خودت انسان باش عزیزم (که هستی)ما رو به انسان نماهاااااااا چه !گلم بخاطر طاها اومدی بخاطر اونم بمون گلم دوستتتتت دارم
مامان الناز
پاسخ
راستش من خيلي حساسم،ولي خيلي فكر كردم،ديدم بعضيها اصلا ارزششو ندارن كه من بخوام خونه مجازي همه كسمو ترك كنم به خاطر اونها،من متاسفم واسه كسايي همچون اين نا رفيق
الهام مامان محیا
21 آذر 92 12:06
وای الناز تو دیگه چی شده؟؟ منم که یه همچین پستی گذاشتم المیرا هم همینطور....!!! نمی دونم اون کیه که کل وب ها رو ریخته به هم ولی از ته دل آرزو دارم که تو این دنیا خدا رسوای عالمش کنه و آبروشو بریزه که از دست من و تو که کاری ساخته نیست... کسی که میدونی خودتی اگه این کامنت رو خوندی بدون که من به شخصه حلالت نمی کنم.همین
مامان الناز
پاسخ
خدا رو شكر ميكنم كه خدايي هست،نزديك تر. از رگ گردناينكه بعضيها اينقدر در دروغ غرق ميشن كه خودشونم هم كم كم حرف خودشون و باورشون ميشه فراموش كردن كسي رو كه در همه حال هست،
يك دوست
21 آذر 92 20:32
خدا را شكر اين چنتا پست آخر بدون رمز شد
مامان الناز
پاسخ
اين پستهاي اخر و بايد اشخاص مور نظر ميخوندند،از اينجا به بعد رمز دار ميشه
مامان تینا و رایان
21 آذر 92 21:48
امروز هم کم پیدا بودی خانمی این بار دیگه امتحان دقیقه نودی نداریما؟رفوزه میشیبرو خصوصی
مامان الناز
پاسخ
من و رفوزگي!!!!!!!!!اوووووومدم
مامان پارساجونی
21 آذر 92 23:21
خثوثیی
شیما
22 آذر 92 1:35
دوست دارم الناز جونممن بی تلبیت نیستمااااااما توی یه فیلمه میگفت گور بابای بعضیااصلا کامنتاشونو پاک کن عین خیالتم نباشهببین چقد ماهییی اینهمه آدم دوست دارن
مامان الناز
پاسخ
شما ماهي عزيزممرسي از اين همه محبت
مامان تینا و رایان
22 آذر 92 7:16
نمیدونم نظرات بعدی رسیده یا نه؟چک کردی اونی رو که گفتم؟
مامان الناز
پاسخ
اره عزبزم،ولي نميشه،اخه واسه همين يارو چند مدل هست،احتمالا با موبايل و تبلت و لپ تاپ هر كدوم وارد بشي فرق ميكنه
شادی
22 آذر 92 16:02
چی شده الناز جونم؟ کی ناراحتت کرده. بدو بیا پیشم بگو. بدو.
مامان الناز
پاسخ
چي بگم
مامان یاسمین زهرا
25 آذر 92 1:30
خودت رو ناراحت نکن
مامان فرنيا
3 دی 92 15:13
من تازه از مطالبي كه نوشتي متوجه ناراحتي ات شدم الان هم فقط دست و پا شكسته از مطلبت فهميدم چرا ناراحتي اما خوشحالم كه بهترين برخورد را با اين قضيه داشتي اينجا براي ما فقط محل نوشتن خاطرات فرشته هاي زندگيمون هست و نشان دادن عشقمون به بچه هامون و صد البته تجربياتي هم كسب ميكنيم بگذار ديگراني كه اينحا معناي ديگري برايشان ميدهد هرچه ميخواهند بگويند موفق و شاد باشي عزيزم
مامان الناز
پاسخ
مرسي عزيزم