طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

عشق زندگی من

پوره سیب درختی

1392/10/24 23:39
نویسنده : مامان الناز
444 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از اقواممون که همسرشون پزشکه از روی کتاب تغذیه این غذا رو واسه دخترش درست میکنه میگفت هم خوشمزست هم مقویاز خود راضی(همسرشون این غذا رو تایید کردهیول)

گفتم دستورشو بذارم شما هم خواستین درست کنینقلب

من تضمین نمیکنم خوشمزه باشه،منم دارم این کتاب و ولی تا حالا نخونده بودم دستوراتشویول

پوره سیب درختی

مواد لازم:

١)سیب درختی متوسط(یک عدد)

٢)جو پرک شده یا برنج(دو قاشق غذا خوری)

٣)شیر پاستوریزه(یک لیوان)

1-سیب را پوست و چهار قاچ کرده و هستشو در بیارید

2- همه مواد رو تو قابلمه بریزید روی حرارت ملایم به مدت ١٥ دقیقه با در باز قرار دهید

3-مواد را تو مخلوط کن ریخته و به صورت پوره درآورید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان تینا و رایان
24 دی 92 23:59
ممنون عزیزم اسم کتاب چیه؟من هم یه کتاب برای تغذیه کودک دارم --یادم نیست اینو داره یا نه ولی بیشتر غذاهای اون کتاب با ذائقه بچه های ما جور نبود-خیلی میوه تو غذاها استفاده میشد-مثل انواع پوره ها-
مامان الناز
پاسخ
اره اينم همينطوريه ولي اين فاميل ما طبق دستورات عمل ميكنه و راضيه،من از مطالب ديگش استفاده ميكردم خوب بود،اسمش تغذيه كودك و نو جوان در سلامت و بيماري،تاليف رويا كليشادي
مامان تینا و رایان
25 دی 92 9:53
اسم کتاب من هست هم غذای کمکی هم شیر مادر
مامان محیا
25 دی 92 13:07
پوره ی سیب زمینی درست کردم البته وقتی محیا کوچیک تر بود بهش میددم به عنوان یه وعده ی غذا ولی برنج توش نمیکردم خودم زیاد علاقه ای به پوره ندارم
مامان الناز
پاسخ
منم دوست ندارم،این سیب درختیه هااااااااا
مامان محیا
25 دی 92 13:09
وای ببخشید الناز جونمن خیال میکردم منظورت پوره ی سیب زمینی بودهحالا که کامنت رو نوشتم رفتم تو پستت دقت کردم دیدم نوشتی پوره ی سیب درختییعنی خوشمزه است؟؟؟
مامان الناز
پاسخ
من نخوردم،امتحان کردم نظرمو میگم
الی مامان محیا
28 دی 92 11:30
امتحان میکنم ممنون